piątek, 30 grudnia 2016

Rok piąty

5 lat minęło jak jeden dzień...


Zakończyłem kolejny rok działalności i jak stali czytelnicy i słuchacze wiedzą (łudzę się, że pojęcie stałego odbiorcy nie jest w moim przypadku na wyrost ;) ) czas go podsumować. A jest co, bo w najśmielszych marzeniach nie sądziłem, że 2016 rok okaże się tak płodnym i szalonym okresem mojej działalności. Jako, że kończący się okres to absolutna dominacja formy audio, nad formą tekstową, to podsumowanie po raz pierwszy w historii postanowiłem zaserwować w formie podcastu. Jeżeli chcielibyście zatem posłuchać w ilu aktywnościach wziąłem udział, jak oceniam swe wystąpienia na Pyrkonie i Serialconie, co uważam za sukces i w końcu, czy planuję zakończyć działalność... zapraszam do posłuchania. I dzięki, że jesteście!


Ps. Słuchacie właśnie 199 podcastu made by Jerry :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz