środa, 4 lutego 2015

"Hellboy - Kości olbrzymów" Rozdział I

Od jakiegoś czasu chodzil za mną pomysł na nagranie mikro audiobooka. Zaczęło się od "Ducha zagłady" przy okazji, którego postanowiłem zaserwować słuchaczom próbkę książki w postaci mojej ulubionej sceny. Póki co nic z tego nie wyszło, ale pisząc ostatnio o "Hellboyu - Kościach olbrzymów" uświadomiłem sobie, że tutaj znów mam rozdział, który się świetnie nadaje do zaprezentowania w takiej formie. Tym razem postanowiłem kuć żelazo póki gorące i oto dziś prezentuję Wam taką właśnie, specyficzną polecankę tej książki. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, a może nawet zachęcę Was do sięgnięcia po całość. Koniecznie dajcie znać. Jeżeli wola w narodzie będzie to w przyszłości postaram się raczyć Was takimi mikro audiobookami trochę częściej.

Tymczasem zapraszam Was do odwiedzenia z Hellboyem pewnego wesołego miasteczka....



Plik do pobrania




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz